Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nomadian | użytkownik

imię i nazwisko adresBielsko-Biala zarejestrowany19.01.2008 @14:40:41 ostatnio na stronie08.12.2011 @23:12:39

czasem śnią mi się ptaki a potem na jawie znajduję ich pióra

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.ptaszon.pl Gadu-Gadu1034829
digarty35 komentarze116 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~paniiga    16.01.2010 @09:26:42
jestem pod wrażeniem. niezwykła galeria - szczególnie żywoty... więcej takich prac, a świat będzie ciekawszy. niezwykła też strona ptaszonowa. najnowsza praca - ta bardzo pta-... no brak jej tu jeszcze. czekam.
na pewno będę regularnie odwiedzać. warto.
~FlyingFish    08.06.2009 @12:06:57
kiedy tylko zechcesz, zapraszam.
~FlyingFish    02.06.2009 @23:17:45
tak, przypominam sobie, że kiedyś mówiłeś
~dzejbi    17.05.2009 @10:13:03
i fajne profilowe :D
_______
pół żartem pół jadzia
~dzejbi    17.05.2009 @10:12:49
dziekuje, budujace slowa
_______
pół żartem pół jadzia
~CANDIDA    03.02.2009 @10:57:42
:-d
_______
^eMelody    17.07.2008 @17:04:26
dziękuję.
_______
???
~KrzysztofC    09.07.2008 @20:09:38
Dziękuję za ocenę zdjęcia.
Co do tytułu to akurat wioska w której zrobiłem to zdjęcie tak się nazywała

Pozdrowienia!!
~Enti    03.07.2008 @10:59:10
dziekuje...
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~FlyingFish    24.06.2008 @10:24:02
hihii a ja uwielbiam z rana czytać takie miłe słowa serdecznie Cię pozdrawiam
^eMelody    15.06.2008 @22:49:13
dzieki
_______
???
~Tass    07.06.2008 @21:32:55
Odpisuje na bardzo stary komentarz =], gdzie można dostać sie tak blisko takich obiektów poszukaj zamykającej sie kopalni lub po prostu napisz prośbę do dyrektora danej instytucji =]
~AniaJ    27.05.2008 @18:08:54
Dziekowac
~MarianMustafa    20.05.2008 @23:49:01
hi hi-jeszcze tam stała niedawno-ale dni są policzone i jest absolutny zakaz wstępu-ale nikt nie pilnuje-dzięki
~BadTear    04.05.2008 @19:14:49
dziękuję bardzo
inne wariacje? hm...;>
~gibi    21.04.2008 @23:15:32
juz bylo, ominales
~grazinka    04.04.2008 @23:16:50
dzięki ^^
~CANDIDA    04.04.2008 @23:00:48
Witaj kolego...
Dziękuję za odwiedziny...
_______
~zuzik30    04.04.2008 @21:42:59
ale mi się podoba ta rzeczywistość którą fotografuję Ty lubisz latające meble, ja lubię badylki :D
~FlyingFish    31.03.2008 @22:38:30
Cześć Michał dzięki za odwiedziny i miłe słowa
Miłego tygodnia! u mnie zaczął się bardzo pracowicie, właśnie skończyłam pracę. jest 22.36, heh, nic to, ważne, że termin dotrzymany
Pozdrawiam
~kwaczuszka    20.03.2008 @17:12:04
Dziękuję za obserwację ... przyda się 'oko krytyka'
Pozdrawiam
~kwaczuszka    19.03.2008 @16:45:55
Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt